Miki Mitrovich colaborează cu clienții săi pentru a crea o metodă care să permită companiilor să dezvolte, să adopte și să îmbrățișeze o cultură orientată spre client, centrată pe a fi cea mai bună posibilă. Miki crede cu tărie în alinierea prestării serviciilor cu rezultatele dorite ale conducerii. Ea conduce rezultatele folosind combinația de dezvoltare a abilităților și coaching pentru a optimiza achiziția clienților, reducerea churn și poziționarea serviciului ca un avantaj competitiv.
Filozofia Miki este simplă: claritatea, alinierea și execuția centrate pe client dau rezultate uimitoare.
Înainte de a se alătura echipei winsedswiss, Miki a fost un agent de schimbare integrală în cadrul unora dintre cele mai iconice hoteluri din lume. Cu mai mult de 25 de ani de experiență în sectorul ospitalității de lux, rolurile sale s-au extins pe leadership, vânzări, marketing și operațiuni. În ultimii ani, Miki s-a concentrat pe dezvoltarea și livrarea strategiilor de achiziție și păstrare a clienților, care au generat o creștere exponențială. Înțelege în mod inerent corelația directă dintre experiența clienților și loialitate, păstrare și venituri recurente.
În plus față de industria hotelieră, experiența lui Miki acoperă sectoare precum securitatea cibernetică, tehnologia, dreptul, imobilele comerciale, călătoriile și spa-urile de destinație.
Miki Mitrovich are expertiză globală în domeniul vânzărilor și marketingului și cunoștințe în consolidarea pieței pentru hoteluri, stațiuni și destinații din întreaga lume, inclusiv SUA, Europa, Asia și Orientul Mijlociu. De asemenea, are o înțelegere extinsă a complexității desfășurării afacerilor în zone cheie din întreaga lume: Europa, Orientul Mijlociu, Asia Pacific și America de Nord.
A lucrat cu branduri multinaționale, printre care: Siemens Medical, Nutricia Pharmaceuticals, CBRE Real Estate Group, Tauck Tours, Starwood Hotels & Resorts, IHG, Jumeirah Hotels, Four Seasons Hotels & Resorts, Taj Hotel Group, Peninsula Hotel Group, Dorchester Collection și Emaar.